2022. április 27.

Karalábé kuszkusszal

Hatalmas szemű gyöngy kuszkuszra tettem szert (de a sörét tarhonya is pontosan megfelelő) amiből karalábéval, angol zellerrel készült egy könnyű ebéd. Egy kevés debreceni kolbász azért került bele.



Hozzávalók:

2 dl pohárral kimért nagy szemű kuszkusz, vagy tarhonya
1 db karalábé
3 szál angol zeller
2 szál újhagyma
1 gerezd fokhagyma
2 db kis debreceni kolbász
zöldség alaplé

frissen őrölt feketebors
friss aprított petrezselyem

A kuszkuszt kétszeres mennyiségű zöldség alaplében pár percig főztem, maid fedővel lefedve félretettem.  A kolbászokat felkarikáztam, kevés olivaolajon megpirítottam és kitettem egy tányérra. A visszamaradt zsiradékon megfuttattam a felkarikázott zöldhagymát és a reszelt fokhagymát, majd a felszeletelt angol zellert és a kis kockákra vágott karalábét is beledobtam. Pirítottam, végül kevés alaplét apránként adagolva a kellő puhaságúra pároltam. Végül visszatettem a sült kolbász karikákat és az egészet összekevertem a kuszkusszal. Friss petrezselyem zölddel szórtam meg a végén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése