2017. szeptember 16.

Barhesz a szombati kalács

ez a bejegyzés most más lesz, más, mint a korábbi több mint 350.... mert most először nem írom ide a receptet. Olvassátok el ott, az eredeti helyén a hozzá tartozó gyönyörű gondolatokkal.


Mert a liszt, az élesztő, az olaj és a víz csak egy része a történetnek. Semmi különös nincs benne, egy sós, inkább kenyér, mint az én korábbi ismereteim szerinti kalács jellegű pékáru. De a titkos fűszer, a titkos hozzávaló nélkül mit sem ér. Az pedig ott rejlik, abban a gondolatsorban, ahonnan ezt az egészet kiszakítani vétek lenne.

Nem változtattam rajta semmit, csak a végén én egy darabba fontam, így lett egy szép csupa fonat nagy szombati kalácsunk. Csak mákkal szórtam, így elsőre nem variáltam meg.
Köszönet érte „Orros Jakab” barátom ♥

Jöjjenek a képek, az összes többi pedig itt olvasható






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése