2021. június 4.

Bébispenótos penne chilis garnélával

lehet direktben készíteni, de kiváló maradék mentő fogás is lehet. A maradék spenót főzelék nyerhet így új értelmet. Feltétként a rák nagyon passzol hozzá.


 

Hozzávalók: 

maradék spenót főzelék vagy egy jókora adag bébi spenót
tejszín
penne, vagy más, rövid durum tészta
előfőzött rákfarok
chili pehely

frissen őrölt feketebors
fokhagyma
szerecsendió

Ha friss spenótból készül, akkor a bébi (vagy nem bébi) spenótot kevés fokhagymás olajon meg kell fonnyasztani, majd tejszínnel és a tészta főzővizével elkeverni, sózni, borsozni.

Ha a főzelékből csináljuk, ahogy én tettem most, akkor azt elég a tészta főzővizével kicsit lazítani.

Ha friss spenótból készül, akkor a bébi (vagy nem bébi) spenótot kevés fokhagymás olajon meg kell fonnyasztani, majd tejszínnel és a tészta főzővizével elkeverni, sózni, borsozni. 
Ha a főzelékből csináljuk, ahogy én tettem most, akkor azt elég a tészta főzővizével kicsit lazítani.
A rákot kiolvadás után sóztam, megszórtam a chili pehellyel és olivaolajon mindkét oldalát megpirítottam. Amikor a tészta al dentére főtt, beleborítottam a spenótos mártásba, összeforgattam és tálaltam. A sült rákocskákat a tetejére halmoztam. 
Igazi nyári gyors ebéd vagy vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése