2023. október 4.

Hasselback padlizsán

 Zsebes padlizsánnak is nevezhetjük, igazából a világ legegyszerűbb ételei ezek, melyeknél félig- háromnegyedig bevágjuk a húst, krumplit (majdnem bármit) és a réseket telepakoljuk minden földi jóval. Ezután már csak be kell tolni az ételt a sütőbe és megvárni, amíg megsül.


Hozzávalók:

1 közepes padlizsán személyenként
néhány szelet levegőn szárított sonka
közepes keménységű sajt
só, frissen őrölt bors
olivaolaj
zöldfűszerek

A padlizsánt megmostam és centi vastagon bevagdostam úgy, hogy az alsó harmada egyben maradjon. A réseket megsóztam, megkentem olivaolajjal és minden résbe tettem 1 - 1 szelet sonkát és sajtot.

Tepsire tettem a padlizsánt és kb. 30 perc alatt 200  C fokon légkeveréssel megsütöttem.

Hasonlóan készült ételek a blogon:

Zsebes csirkemell

Karaj Hasselback módra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése