2014. augusztus 11.

Kenyérsaláta - a csodás nyári vacsora

egy kicsit olyan ez, mint a kőleves ... nem hangzik túl biztatóan, ugye?
Pedig..... pedig ha a hozzávalókat sorra vesszük, csupa finom, lédús nyári zöldféleség..... és az igazi ízes paradicsom, aminek értékes levét nem hagyhatjuk veszni.



Hozzávalók:

paradicsom meghámozva és kockákra vágva
lilahagyma
csípős / édes paprika
pirított, fokhagymával bedörzsölt kenyér- vagy zsemlekockák

+ mehet bele:
olivabogyó
capribogyó
szerdella filé

és a csodás dresszing:
olivaolaj
balzsamecet
frissen őrölt szines bors

A tetejére:
friss bazsalikom levelek

Az kenyérkockákon kívül a többi hozzávalót egy tálba halmoztam, nyakon öntöttem a dresszinggel és jól összekevertem.

Egy rövid ideig hagytam állni, ekkorra a paradicsom kiengedte zamatos levét és a kenyérkockákat is beleforgattam. Ezek felszívták a lé egy részét, de ropogós darabok is maradtak benne.


Azonnal fogyasztandó, a legvégén szórtam a tetejére a bazsalikom leveleket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése