2020. szeptember 29.

Gesztenyés csillagok

Itt az idő feltölteni a kekszes dobozokat, hiszen egész nyáron nem készült semmi hasonló. Nem is hiányzott. Mostantól azonban kell ez a fajta csábítás a hosszú estékre. Gesztenyeliszt volt most a „gomb” amihez „kabátot” kellett találni


 Hozzávalók: 

30 dkg liszt (15 dkg finomliszt + 5 dkg tönkölyliszt + 10 dkg gesztenyeliszt)
10 dkg vaj
8 dkg porcukor
1 vaníliás cukor
1 csapott mokkáskanál só
1 evőkanál rum
1 dl tej
csokilencse a díszítéshez


 A száraz hozzávalókat összekevertem, majd belemorzsoltam a vajat, hozzáöntöttem a tejet és a rumot. Minimum fél órára hűtőbe tesszük, de előző nap is összeállítható.

4-5 mm-esre nyújtottam a tésztát, csillag formával kiszúrtam és a közepébe nyomtam 1 – 1 csokilencsét.

 Előmelegített sütőbe toltam 170ºC légkeverésre és 10 perc alatt megsütöttem.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése