2017. december 28.

Mézes mustáros lazacfilé tört fehérbabbal

Így karácsony után, szilveszter előtt nem árt egy kis szusszanás, kajailag sem.  Könnyű és gyors ebéd készült tegnap..... 15 perc, de tényleg ☺ Nem úgy Jamie-nél.... nem kell stáb, aki a kezem alá dolgozik. Mégis királyi lakoma lesz, ígérem ☺


Hozzávalók (személyenként)

1 szelet (10-12 dkg-os) lazac filé bőr nélkül
20 dkg fehérbab konzerv
2-3 evőkanál krémsajt vagy vajkrém
méz
magos mustár
citrom (Meyer ha van a legjobb)
fekete bors
petrezselyem


A mézet, a magos mustárt és a citrom levét, reszelt héját sóval és frissen őrölt feketeborssal összekevertem. A babot leöblítettem és egy tányérra tettem. A sütőt grill fokozatban 200ºC-ra bekapcsoltam.


A lazacot egy kis serpenyőbe tettem, tetejére öntöttem a mézes-mustáros mártást és betettem a grill alá 6 percre.
Közben a babot mikróban megmelegítettem, rátettem a petrezselyemmel elkevert krémsajtot és villával összetörtem, nyomkodtam.

Amikor elkészült a lazac, a bab tetejére fektettem és a kis serpenyőben lévő mártással meglocsoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése