2019. december 20.

Csíkos farfalle rákmártással


Ajándékba kaptam ezt a gyönyörű, céklával csíkosra színezett farfalle tésztát. Rögtön tudtam, hogy valamilyen pasztell színű tejszínes mártást fogok készíteni hozzá. Egy rákmártásra esett a választásom.


Hozzávalók:

25 dkg rövid durum tészta
20 dkg fagyasztott rákfarok
1,5 dl tejszín
1 dl illatos fehérbor
fokhagymapor
frissen őrölt feketebors
snidling vagy petrezselyem

A rákfarkakat kiolvasztottam, majd olivaolajon elkezdtem őket pirítani. Pár perc után hozzáöntöttem a fehérbort, sóztam,  borsoztam és megszórtam a fokhagyma porral is. Szintén pár percig főztem, majd hozzáadtam a tejszínt és összeforraltam, végül a snidlinget is beleszórtam.

A tészta közben már főtt sós vízben, ennek főzőlevével hígítottam a mártást. Előmelegített tányéron azonnal tálaltam.

Kb. annyi idő alatt készült el a mártás, amíg megfőtt a tészta (10 perc), úgyhogy ez egy igazán gyors, de annál fenségesebb eledel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése