2014. november 26.

Szívsaláta - ami a kamrából kikerül

Ezt a salátát teljesen ötlet szerűen dobtam össze. Gyönyörű szívsalátát találtam és igazából nem kóstoltam még ilyet, hát itt volt az ideje. A többi hozzávaló meg... tényleg ötlet szerűen jött. Sok mindent rejt a hűtőszekrény meg a kamra, amire elsőként nem is gondolnánk, pedig ha találkoznak egy salátában, akkor csodák tudnak születni.




Hozzávalók (adagonként)

1 szívsaláta
5 szelet Brie sajt
5 kiskanál áfonya lekvár
1 mandarin
maréknyi pirított tökmag
maréknyi mazsola
oliva olaj
balzsamecet krém

frissen őrölt színes bors

Egymásra pakoltam először a feldarabolt szívsalátát, rá a sajtot, arra a lekvárt. Közéjük tettem a cikkekre szedett mandarint, rászórtam a mazsolát és apirított tökmagot.
Sóztam, tekertem rá szines borsot. Meglocsoltam oliva olajjal és a balzsamecet krémmel.

Lefotóztam... és megettem. Fenséges volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése