2020. május 4.

Debreceni karaj


Igazi férfimunka nálunk ez is.... én csak leszedem a sápot ☺ Frissen kisülve a kilógó kolbászvégek... hmmm, kihagyhatatlanok. Már ha sikerül időben lecsippentenem őket.


Hozzávalók:

1 kg körüli kicsontozott sertés rövidkaraj
1 szál Gyulai lángolt kolbász
frissen őrölt kömény
frissen őrölt feketebors
néhány gerezd fokhagyma

Át is adom a szót:

Gondoskodtam a jövő heti reggelimről; belefutottam egy nagyon szép kiló körüli kicsontozott karajba és egy szép szál, kicsit csípős lángolt kolbászba és egyből ötletem támadt ☺
A húst szépen lehártyáztam, meghintettem őrölt köménnyel, borssal és sóval majd felszúrtam és átküldtem rajta a kolbit és már mehetett is az enyhén kizsírozott tepsibe 3-4 gerezd foki társaságában. Fél deci víz alá, alufólia a tetejére, 180 fokon kb. 45 perc, majd fólia nélkül 200 fokon még egy negyed órácska.
Hidegen vékonyan szeletelve reggelire ideális!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése