2016. március 28.

Tavaszi saláta friss sajttal

Nagyon szeretem a szemcsés friss sajtot (Cottage cheese). Többnyire a natúrt veszem, mert akkor bármit lehet belőle készíteni. Önmagában is finom, enyhén sós íze no meg a kis golyócskák miatt salátában is megállja a helyét.



Hozzávalók:

3 - 4 retek
3 – 4 szál szárzeller
½ doboz cottage cheese
citromlé
hidegen sajtolt repceolaj
sumak
frissen őrölt fekete bors
 

A retket és a szárzellert felszeleteltem és elrendeztem egy tányéron. Sóval és egy kevés borssal fűszereztem, citromlevet locsoltam rá. Rákanalaztam a friss sajtot, meglocsoltam a repceolajjal, végül megszórtam a sumakkal is. A szárzeller zöldjével díszítettem. Többet írni nincs is mit róla, meg kell kóstolni. Kb. annyi idő alatt meg is van, amennyi idő alatt leírtam ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése