2017. március 10.

Diós guba házi kifliből

A guba jó dolog, nem kell hozzá még karácsony se ☺ Lehet diós is, nem csak mákos és lehet annyira egyszerűen is megcsinálni, hogy bármelyik hétköznap egy tartalmas leves után második fogásként örömmel elfogyaszthassuk. Nem beszélve a lélekre gyakorolt jótékony hatásról, ami ilyen esős szürke időben kifejezetten jól esik.


Hozzávalók:

durvára darált dió
porcukor
tej
vaj
vanilia

A kiflit karikára vagdostam, beletettem egy réteget abba a tálba, amiből enni szándékoztam. A tejet egy kevés vajjal, csipet sóval, cukorral, vaniliával jól felmelegítettem.


A durvára darált diót összekevertem porcukorral. Az első kifli réteget megszórtam a keverékkel, majd ment rá kanalanként a forró tejből úgy, hogy minden kifli karikára jusson.

A következő réteget ugyanígy, az utolsónál viszont fordítva. Először a tej, végül a cukros darált dió. Ennyi az egész ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése